Billybob končí

20.10.2012 11:24

Dobrý den Penguins !
 
Doufám, že jste všichni jako nadšeni strany Halloween jako já . Kancelář je bzučení dnes , to bude úžasné !
 
Chtěl jsem se ujistit, že to slyšel přímo ode mě , po 7 letech neuvěřitelných na Club Penguin , budu se dál. Budu asi v příštích několika měsících , aby se ujistil že je vše v dobré . Pak budu se zaměřením na budování nějaké cool věci pro školy . Doufám, že jsem mohl pomoci s učením stejně jsem byl schopen pomoci sestavení Club Penguin .
 
Měl jsem tak neuvěřitelnou současné doběsoučástí Club Penguin průběhu let a slouží vy každý den . Club Penguin Team je lepší než kdy jindy , a plány jsme vytvořené pro příští rok jsou úžasné ! Moji přátelé Polo Field a Businesmoose bude mít k dispozici aktualizovaný s nejnovějšími behind-the- scenes aktualizace zde na blogu . I když nebudu pracovat v Club Penguin už , budu stále dokola a přihlášení pověsit .
 
Ty jsi důvod, Udělal jsem to tak dlouho , a já jsem tak vděčný , že jste nechal mě býtsoučástí vašich životů . Jste to, co dělá Club Penguin speciál . Nikdy nezapomeňte, že .
 
Do té doby ... Waddle on!
 
- Lane ( aka Billybob )

 

Odeslal a přeložil John2048